fredag 1 januari 2010

Baksmälla

Efter en natt, som lika gärna kunde varit dag eftersom jag var vaken så mycket, är jag, precis som större delen av Sveriges befolkning, trött idag. Lägenheten ser som vanligt ut som ett bombnedslag men jag har absolut ingen lust att röja idag. När syrran var här igår och jag skulle få oväntat besök (fast besöket var vänligt nog att förvarna fem minuter innan) röjde vi till max, men säg det som varar för evigt!

Nej, idag har jag lust att PYSSLA med saker! Förra årets nyårslöfte om att scrappa 2 layouter i veckan gick duktigt i stöpet då jag istället för 104 LO's gjorde ungefär... 20? Jag har inte avgett några löften inför det nya året utan tycker att om det kommande året blir lika bra som det som just gick, så är jag mycket nöjd. Löfte är väl ingen idé att tänka på, jag kan ju inte ens hålla mina roliga löften...

Undra just om syrran har lust att scrappa lite idag eller om hon är bakis på riktigt..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar