lördag 30 januari 2010

Inlägg 400!

Idag har jag varit iväg och scrappat med ett gäng tjejer varav jag bara kände en. Det var riktigt trevligt, och trots att jag hade tagit med mig i stort sett alla mina scrapgrejer så hade jag NOLL jämfört med de andra. Fast det gör mig ingenting, just nu lägger jag hellre pengar på fotogrejer och scrap kommer i andra hand. Eller tredje. Eller så. Eftersom jag inte scrappat alls sedan i november ungefär så var det hyfsat trögt att sätta igång. På fem timmar fick jag bara gjort två layouter, men däremot fick jag titta på vad andra pysslade med och småprata en del, så det var inte precis bortkastat.

Idag ska vi kolla klart på Inglorious Basterds som vi började kolla på igår. Vi var dock så trötta igår att vi valde att stänga av och gå och lägga oss supertidigt istället för att kolla klart och eventuellt bara titta half hearted. Är det en bra film vill jag ge den den uppmärksamhet den är värd.

I morgon är det dags för J1s balettdebut! Men det blir först på eftermiddan så ja, jag ska försöka planera lite hur vi ska ha det i detta rum som jag för närvarande kallar "skräprummet", som enligt planritningarna är ett matrum, men som ska bli kontor/pyssel/lekrum. Det gäller bara att hitta lösningar på allt. Ett är dock säkert, och det är att som det ser ut nu, så kan vi inte ha det länge till för då kreverar jag!

1 kommentar:

  1. Va kul med tjej-kväll!! Scrapbooking har jag aldrig prövat mig på, men ser ut som nåt man skulle helt klart tycka om (om det inte skulle kräva så mycket tid, dvs ;D)

    Lycka till med home improvements! Det är en underbar känsla att göra något som gör vardagen och trivseln bättre...

    Oxå lycka till, J1 med balettdebut...break a leg, som de säger (fast bara inte på riktigt ;D)

    SvaraRadera