onsdag 13 januari 2010

Klar!

Bokhyllan är klar! Nu ska den bara torka, för jag målade den en andra gång bara för att snygga till det hela lite, och så kan den hängas upp! När det blir återstår att se, vi lär behöva lite hjälp att lyfta för den är fasiken så tung!

Visserligen har jag just lagt in samma bild på min bildblogg som den som jag tänker lägga in här, men det är ju inte alla som tittar på båda. (haha jag får det att låta som att det finns tusen intresserade bloggläsare!) I varje fall, här är J1s senaste design. Jag tyckte att det blev lite väl tyst på hennes rum i morse, och mycket riktigt har hunden fått en ny outfit. P tyckte inte det var någon mening att säga till henne eftersom hon redan klippt sönder tröjan, men det är ju inte den första tröjan hon klippt itu (senast rök en stickad kofta)... Så just nu har hon saxförbud och får endast använda saxen när någon vuxen är i närheten och ser vad det är hon klipper i. Fast hunden blev ju riktigt fin ändå, och det sa jag till J1. Vil hon bli designer så visst, då får hon det, bara hon inte klipper sönder sina egna kläder!

Dags att fixa lunch till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar