måndag 11 januari 2010

So far so good

Det gick bra med J1 idag. Jag var med henne på hennes nya avdelning, och P var med J2. Det hade gått bra för dom också, och de fick lunch innan de gick hem och när de kom hem slocknade J2 på två röda.... Och sover än. J1 sprang runt på sin avdelning och brydde sig inte så mycket om mig, vilket var skönt. Informationen var som sagt bristfällig innan vi började vilket inte ingav förtroende, men J1s inskolningsfröken var jättetrevlig; 23 år och nyutexad, alltså mycket entusiastisk angående allt de skulle göra. Det tycker jag är bra, för finns viljan att utveckla verksamheten, och man kommer halvvägs med de planer man har, så tror jag att man kommer få till det bra. Det värsta som finns är ju gamla gaggiga tanter som bara hytter med fingret (och visst fanns det en sådan på avdelningen också, om jag inte fick helt fel uppfattning). Nu återstår bara resten av veckan, och i morgon blir det sidbyte - jag följer med J2 och P tar med sig (och förhoppningsvis lämnar) J1.
Spännande!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det har gått bra!! Vi håller tummarna för er!! /Marie

    SvaraRadera
  2. Var bara tvungen att gå in på Din ordinarie och blogg och få "se lite mer" av den sköna person som kommenterar bilderna hos mej.
    Har varit kul och intressant läsning och jag återkommer!

    Kram //annette

    SvaraRadera