söndag 17 januari 2010

Packad och färdig



Här har ni Nimis, världens snedaste bokhylla! Nu har vi sorterat bort en del pocketböcker som vi inte längre vill ha och det står två lådor kvar i källaren som jag är lite osäker på - jag vet inte om det är hard covers eller pocket där i. Det återstår att se. Var vi ska göra av de fyra kassarna böcker med hårda omslag vet jag inte riktigt än, men de ska i alla fall inte vara på den här hyllan. Nu är det också fritt fram att köpa tunga, onödiga prydnadsföremål som kan agera bokstöd i vissa ändar, för det som just nu finns i hyllan är högst tillfälliga lösningar. Det finns också plats för påfyllnad, men det är bra om nedersta hyllan är tom ett tag för J2 når nämligen dit ganska bra när han står på fotpallen. Nå, den är sned men den är orginell i alla fall och jag är nöjd!

2 kommentarer:

  1. Men den blev himla cool....

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte den blev riktigt snygg och när J slutat fixa allting och du kan fylla den riktigt, kommer den se super ut. Lite sne, men det beror ju på att böckerna är så tunga, eller?

    Kram

    SvaraRadera