lördag 23 januari 2010

Vanlig vardag #2

Eftersom jag inte hade någon onsdag under veckan som gick (jag trodde det var torsdag i onsdags och sen var det visst torsdag igen!) så missade jag att det var uppladdning av vanlig vardag hos Annelie. Men här kommer ett kort från i fredags, då det egentligen var en lite ovanlig vardag eftersom jag tog tåget en halvtimme senare än vanligt.... Men pendling är ju väldigt mycket vardag för mig, så jag passar på att presentera det kortet här, denna helgdag... Supersnurrigt.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kikar in lite sent, men har haft en del att stå i, inbrott på jobb... Själv tar jag bilen till jobb, här ute op vischan finns ite tillstymmelse till kollektivtrafik, ha ha. Blev det nåt med våra fototräffar?? Vore kul att dra ihop nåt.
    Kram!!

    SvaraRadera