fredag 1 januari 2010

RÖJ!

Nej, jag röjer inte till Ps musik vad-det-nu-är utan jag har röjt J1s rum. Rejält. Två icakassar bortskänkes (ja, med saker i), en icakasse med skit slängd och sen har jag plockat undan sådant som både J1 och J2 är för stora för. Jag hoppas på att få skänka bort det så småningom. Jag hade tänkt fixa till vid min dator/pysselhörna, men nu är jag helt slut. Jag förstår inte var alla saker kommer ifrån! (fast jo, det förstår jag visst det) Får se om jag pallar med nåt mer ikväll, för egentligen känner jag mig rätt på G, men jag vet inte vad jag ska ta tag i next. Kanske den där stora resväskan med leksaker i som inte har blivit uppackad på två månader och där det finns leksaker som ingen saknar?

3 kommentarer:

  1. Adidasdojorna Jolin fick förväntar jag mig hänger på väggen ;)

    SvaraRadera
  2. Naaae, Jack har använt dem en omgång också... Men de ligger i hennes låda, den med några få speciella kläder som sparas tills hon blir stor :-)

    SvaraRadera