söndag 3 januari 2010

Trötter

Jag är så trött idag. Jag har drömt massor under natten, inget otrevligt, bara bisarrt, men det betyder förstås att det inte blivit så mycket djupsömn. Jag tror att jag stressar över att jobbet snart börjar igen. Jag tror att jag skjuter upp och förhalar, men egentligen tänker jag på det hela tiden. Jag borde ha gjort nåt vettigt igår istället för att glo på Fame (den nya versionen) som ändå sög duktigt.

Nu borde jag göra nåt av allt jag borde göra. Men jag känner mig inte så mycket piggare trots en stor kopp kaffe. Ja, ni läste rätt, jag som knappt dricker kaffe längre dricker kaffe i massor. Men jag känner också av det för jag får halsbränna och efersmaken av kaffet är riktigt äcklig, så så fort jag börjar jobba igen ska jag lägga av med denna dåliga ovana. Igen. Det är inte så svårt egentligen, det är bara att när man går här hemma så är det rätt skönt med en kopp att hålla i...

Dags att lägga J2 snart, han vaknade ju 5.25 idag och då fick P gå upp, med löfte om att han skulle få sova ostört till klockan tio i morgon om han ville. Suck. Det betyder att jag måste upp vid halvsexsnåret i morgon. Inte så pigg på det, dårå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar