fredag 8 januari 2010

aj!

Min nacke! Det ser så lätt ut när andra lägger upp sina macrobilder. Ja, jag har ju inte sett arbetet bakom, men det ser ut som att de hittat nåt och fotograferat och that's it. Själv har jag spenderat 1,5 timme på golvet och håller på att få nackspärr. Ja, jag kanske borde hitta nåt bättre ställe att fotografera på, men ljussättningen i lägenheten är inte den bästa... Och att objektivet skulle vara så tungt fattade ju inte jag! Inte konstigt att det står i instruktionerna hur man monterar på ett stativ. Men roligt är det, jag kan knappt bärga mig till våren när alla små blomor börja dyka upp! Tills dess blir det att öva så att man får skärpan på rätt ställe. Ja, jag skulle fortsatt öva, men batterierna i kameran dog och jag har inte stenkoll på vart jag har laddaren... Får väl äta upp min ena "modell" dvs Marabou-chokladen och glo på Let's Dance...

(wehoOO!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar