tisdag 12 januari 2010

Pömsigt!

J1 trivs jättebra på förskolan, P hade inga problem att lämna henne själv. Och jag har varit med J2 på hans avdelning, två mycket trevliga tjejer i personalen och en som inte pratade så mycket med mig (vilket ju är helt okej). J2 somnade efter en halvtimmes bökande inne i vilorummet, jättebra!! Och jag har haft varierande mängd barn i knät i stort sett hela dagen, mysigt! det har faktiskt varit riktigt mysigt, fast jag är nog lika trött som barnen just nu. Ska laga mat om en liten stund och sen har min käre make varit så snäll så han har köpt färg till mig så att jag ska kunna måla bokhyllan ikväll. Själv hade jag ju införskaffat bets, men det blev inte alls som jag ville igår så nu får det bli helvitt istället. *gäsp* Mer senare, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar