lördag 16 maj 2009

Saturday night (no fever)

Yes yes y'all... Här är jag då igen. Torsdagens frihet gjorde mig alldeles yr i bollen och jag var såååå trött när jag kom hem klockan halv tolv. Jag gav J2 mat och kissade J1, sen somnade jag halv ett och sooooov ända till närmare halv nio. Direkt efter jag vaknat tänkte jag logga in och blogga om min fantastiska äkta make som var så snäll och lät mig få sova. Men jag var för trött och missade det tillfället att vara lyrisk; det blir liksom aldrig samma sak när man försöker frammana känslan i efterhand. Musikalen var hur som helst jättebra och det var skitkul rent ut sagt att träffa eleverna igen. På tisdag ska jag tillbaka till skolan på dagtid och hälsa på, det ser jag fram emot!

Igår åkte vi till mams och paps och sov över till idag. Syster Y och farbror J hälsade på ett par timmar mitt på dan idag och sen tog jag barnen och åkte hem till min vän H med karl. Det var mycket trevligt att ses och äta thai och ta del av senaste nytt i deras värld. Very nice! Och långrandigare än så tänker jag inte bli idag för jag ska kolla på sista avsnittet på ANTM säsong etthundrafemtioåtta eller nåt.
Lajtorz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar