lördag 23 maj 2009

Ännu en serie till historien


Så har jag sett säsongsfinalen av One Tree Hill, sjätte säsongen, och jag måste säga att nu räcker det. Jag kommer ihåg första avsnittet jag såg, det var februari 2004 och P låg brevid mig i en säng i San Diego och snarkade. Själv var jag inte trött utan satt och zappade igenom hundra kanaler och DÄR var han - Chad Michael Murray! Han hade gästspelat i Gilmore Girls som ljuvliga Tristan och nu hade han en egen serie. Lycka! Sedan dess har jag sett varenda avsnitt och nu är som sagt säsong sex över. Avsnittet var alldeles för lyckligt, varenda kotte i Tree Hill var lyckliga (utom Dan) och det var rätt tradigt att glo på faktiskt. I efterhand har jag surfat reda på att varken CMM eller hans motspelerska Hilary Burton (Peyton i serien) ska vara med nästa säsong, och då kunde man ju tro att de skulle bli killed off som man säger, men icke. Nåja, det känns väl ändå okej med ett lyckligt slut för då kan jag låtsas som att det faktiskt är slut och bara sluta glo. Skönt!! Då återstår bara way för mycket annat att titta på, men jag jobbar på det... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar