tisdag 12 maj 2009

Projekt overload

Jag har så många projekt i min skalle, saker jag vill göra men som jag inte tar mig tid till. T.ex. vill jag scrappa. Hur svårt ska det vara att ta fram sakerna och bara sätta igång? Väldigt, tydligen. Och jag som hade som mål att göra två layouter i veckan för att komma någonstans. Ptja, jag får väl ta semester från familjen vecka 51 och göra 100 stycken för att komma ifatt...
Sen vill jag göra en fotobok från semestern också. Men jag orkar liksom inte kicka igång riktigt, det känns som att jag kanske måste redigera mina bilder först och genast är vi uppe i ett jätteprojekt. Bara att välja rätt bilder från de ~650 som vi tog är ju ett jätteprojekt i sig. Pust.
Sen hade jag tänkt fotografera också. Men inte ens det orkar jag ta mig för, och hur svårt är DET egentligen..?! Bara att plocka fram kameran och sätta igång ju. Men nej.
Och utöver det som ändå är lite roligt men oövervinnligt, så är det småsaker som disk, tvätt och dammsugning som måste göras. Fast helst vill jag bara gå och sova.
För i helvete, kan inte någon sparka mig i röven, nu har jag ju t.o.m. gjort en 2do-lista i min blogg (!) vilket bara har snott tid från allt det jag borde göra. Och ja just det, jag vill ju skriva i min blogg också, om saker som betyder nåt, men det orkar jag inte så det blir bara en massa gnäll.

Men jag gnäller iaf inte om att jag har ont i halsen eller att ögoninflammationen inte gett med sig helt än............. *moahaha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar