torsdag 28 maj 2009

Galet!

Helt tokigt galet på Netto fortfarande. Jag var där och kunde inte sluta le på hela tiden, insläpp med dörrvakt fortfarande klockan elva, fullt i butiken, folk som körde på varandra för att få tag i varor som är två kronor dyrare på ICA.... Jag skämdes lite för att vara där, men P tyckte att det nästan hade varit pinsamt att inte varit där denna historiska dag. Det roliga var att jag träffade M på vägen dit. När jag sa till henne i måndags att Netto skulle öppna i veckan och frågade om hon tänkte gå dit, sa hon "Nej, Netto finns ju i Klippan och man köper ändå bara godis när man går dit." Och var hade hon varit när vi träffades då? Tja, två kassar från Netto var rätt avslöjande..... *fniss*

Galet är också att jag precis hunnit hem och ge J2 mat innan det började ösa ner! Nu hade varit ett bra tillfälle att ta fram kameran och öva lite, men jag pallar inte. Det är därför jag alltid kommer vara amatör och ingen tvättäkta hobby-fotograf.

J2 har just somnat och jag tänker äta lunch framför TVn. Det får man aldrig göra när barnen är i vaket tillstånd, men nu är ju J1 hos mormor och morfar också så jag ska passa på att kolla in veckans SYTYCD, innan vi får besök från nordligare breddgrader (det årliga besöket från N - det är ju Siesta i Hässlehåla).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar