fredag 22 maj 2009

...eller nähä...

Det vackra vädret lyser med sin frånvaro. Jag packade ihop ungarna och begav mig till en av sjöarna i krokarna men vi hann bara vara där en halvtimme innan det började regna. Nåja, barnen fick lite mellis iaf, och lite frisk luft, så det var väl bra ändå.

Precis innan vi skulle gå till bilen såg jag nåt i J1s hårbotten som inte var där igår (det vet jag helt säkert eftersom jag satt och pillade i håret på henne när hon tittade på Pippi). Det visade sig vara en vätskefylld blåsa och mycket riktigt, nu en timme senare har hon över 30 st över hela kroppen. Bara att ställa in sig på en jobbig vecka, och om J2 åker dit också, vilket han naturligtvis kommer göra, så kan man "se fram emot" 14 lagom roliga dar. Undrar om jag fortfarande "får" åka och scrappa hos syrran nästa helg om barnen är sjuka.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar