onsdag 6 maj 2009

Risigt och rosigt


Åh, idag känns det risigt. Täppt i näsan och ont i halsen och allmänt sunkigt.

Men så fick jag ett meddelande på facebook och det gjorde hela dagen, jag blir alldeles lycklig är jag tänker på det! En gammal elev hörde nämligen av sig och skrev hur mycket han uppskattade mig som lärare. Jag förstår inte alls vad det är jag har gjort, men det var nåt som hände i mitten av den enda terminen jag hade honom och kanske det har gjort skillnad för honom vad gäller skolan. Jag vet inte, men det är rätt jäkla skönt att höra att man kanske gör nåt bra när man harvar på i skolan. Jag som började tvivla på om jag skulle våga mig tillbaka till skolan igen eller om jag bara skulle "nöja" mig med jobb på ICA. Jag börjar känna mig sugen på att göa comeback faktiskt. Ska bara hitta ett jobb att comebacka på..

1 kommentar:

  1. hey, i really like your blog, just hoping you could follow me as well? no pressure or anything haha, just trying to build a following. have a great day!

    SvaraRadera