onsdag 23 mars 2011

Tema52: #8: Drömmar

I wish.

5 kommentarer:

  1. Perfekt!!! Mycket fint tolkning av temat. Gillar ALLT med bilden; idéen, kompositionen, ljuset, färgerna, den milda seventies action, o framför allt gillar jag att där finns rörelse i 'skrapningshanden' vilket visar strävandet efter drömmen!

    SvaraRadera
  2. Klockren! Underbar bild på alla sätt - kan bara hålla med föregående talare. Har inget konstruktivt att komma med... sorry. Men så bra!

    SvaraRadera
  3. Säger samma som föregående om denna bild - och så gillar jag associationen man kan göra att så fort personen har skrapat fram en högvinst, så blir det resa av till Las Vegas för att spela bort kulorna igen! :-D

    SvaraRadera
  4. Håller tummaran för dig!
    Otroligt men sant vi vann tillsammans med grannen på trisslotter förra veckan. Vi skrappade fram 1000 kr och så skojar min man och säger eftersom vi år två familjer tar vi det väl gånger två - å se det blev det!!!
    Tänk vad skönt det är att dröm, en dag kanske man får den där höga vinsten.
    Å Las vegas - drömmaran och glamors stad.
    Har varit där och där var byggnader som jag bara innan sett i mina drömmar och sen är ju ett drömlansdkap där i närhetn Grand canyon.

    Tycker om rörelseoskärpan på handen lite action i bilden.
    Hoppas du fortsätter drömma!

    SvaraRadera
  5. Om man aldrig drömmer med triss så vinner man heller aldrig :-)

    SvaraRadera