torsdag 17 mars 2011

Jag älskar dig!

Det kommer en reseskildring från/kärleksförklaring till Amsterdam så småningom.

Idag handlar det dock om en kärleksförklaring till den enda tjejen i världen (förutom min dotter) som kan få mig att dansa, nämligen allas vår überfantastomenala ROBYN!! Aj lav jo!!!!!


Jag älskar musiken, hur konsertversionerna av låtarna var till och med bättre än versionerna på plattorna, jag älskar showen, hur hon ger allt, hur hon infriar alla förväntningar och mer därtill, hur hon dansar sig igenom sin egen konsert (vilket gör henne ytterst svår att fånga skarpt på bild när man står en bit ifrån) och hur hon gör en totalt genomlycklig!!!!



Love, love, love!!!



(Jag hade tänkt lägga in nån låt också, men om ni är intresserade av att lyssna på musik från den UNDERBARA konserten vi var på - gå till youtube och sök på Milkweg Amsterdam...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar