fredag 11 februari 2011

Nooooooooooooo!!!!

Vad är det här för lurendrejeri?! Snöööööö?!!!

Nädå, jag visste att det skulle komma ett bakslag, att våren inte var på väg på riktigt och att det ganska säkert skulle komma snö lagom till sportlovet, som ju är om 1,5 vecka. Men. Man blir ju ändå måttligt road och hyfsat besviken. Framförallt är det lite oroande att snön lägger sig när jag i morgon ska till Byhåla för att scrappa hela långa dagen. Kommer snön sätta käppar i hjulet? I hope not!

Jag har just kommit hem från J1s dans och denna vecka gick det mycket bättre än förra. Då var hon så trött så att jag knappt fick släppa hennes hand, men idag sprang hon bara in i lokalen och började dansa. Så, skönt att ha aktiviteterna avklarade för den här veckan.

Senaste bokpaketet från adlibris har dykt upp också. Jag fick tre nya böcker, J1 fick en och J2 fick en. J1s bok är den andra i serien om Solgatan 1, den som hon läser själv. Den första som hon fick i julklapp kan hon uttantill nu så det är dags att börja på nästa. Kul! Kvällen är räddad!

3 kommentarer:

  1. Tycker det var nån som 'klagade' härom dagen att ni inte hade snö inför veckans Tema52 ;D "Ask, and ye shall receive"...hmmm...du borde försöka få det att regna pengar då det som faller from skyn tycks vilja glädja dig! LOL

    O, yay...nya böcker!! Väntar själv på ett paket med sådana...can't wait :)

    SvaraRadera
  2. Och ännu en bok är på väg till dig "as-we-speak", inte ny men väldigt bra :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Tezzie jag, du SA ju att du behövde snö. Något lite indirekt, men ändå. ;o)

    Wiee för nya böcker! Själv håller jag på att gå igenom AdLibris bokrea och fixa en beställning, trillar nog med lite annat smått och gott också.

    SvaraRadera