torsdag 17 februari 2011

Åh vad jag längtar!

Först måste jag ösa beröm över maken som storstädat hela huset. Det var dammfritt och luktade rent golv när jag kom hem, helt wunderbar! *öser beröm och njuter av doften*

Sen ska jag säga att jag längtar. Efter två saker. För det första längtar jag till i morgon vid den här tiden. Då har jag sportlov en vecka. HURRA!!!! Och för det andra längtar jag till Amsterdam i mitten på mars. Jag har börjat spåna och läsa på om vad vi kan göra de två dagar vi är där utan ungarna.... Det ska bli så najs, jag längtar som en tok!

Och nu, nu ska jag få på mig ytterkläderna igen och springa till dagis och hämta barnen. Ibland hinner jag hem en sväng innan det blir bråttom att springa och hämta dem. Den lilla stunden med lugn och ro utan andra människor i närheten är guld värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar