lördag 1 januari 2011

1 januari 2011.

Hur många har den rubriken på sina bloggar idag, tror ni?

Jag har så mycket att berätta om så jag vet ju inte vart jag ska börja! Jag vill skriva några ord om resan, lite om det nya året, lite om ditten och lite om datten. (Ni vet hur jag jobbar nu ju; överentusiastisk, tappar gnistan, postar bara för att.....) Bara för att det är så mycket ska jag börja med något helt annat!

Den bästa tidningen som jag stött på är Family Living. Den har vi prenumerarat på sen den kom ut för första gången, från och till. Det fattas nog nåt nummer här och nåt där, men ganska mycket är samlingen komplett. Där kan man läsa om inredning och .. ja, inredning. Men sån inredning som man har råd att fixa till, som man har råd att köpa (fast vi kommer inte till skott ändå, men det kan man åtminstone inte anklaga tidningen för). Även om man inte är en familj i traditionell bemärkelse (d.v.s. en sån med barn) så kan man få fina tips och inspiration. Men hallå.. Kan jag vinna något genom att prisa tidningen, undrar ni nu eftersom jag går på så mycket om hur bra den är. Nope, det kan jag inte. Jag bara gillar tidningen och vill tipsa er lite!

Däremot kan jag vinna något om att skriva om tidningskungen.se där man kan prenumerera på alla möjliga tidningar, till bra priser. Här hittar ni också ovannämnda tidning. Prova några nummer av den, och blir ni besvikna så får ni skriva och klaga på mig!

Nu ska jag plocka upp ett äppelskrutt från golvet, plocka undan lite Playmobil-lego som J2 fick i julklapp igår, och se om jag kan läsa några sidor i boken jag håller på med för tillfället. Julledigt så det smäller om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar