söndag 16 januari 2011

Hur man spenderar en söndag.

Om man har varit på museum en heldag på lördagen tycker i alla fall jag att det kan räcka för en vecka. Malmö museer kan vänta till P's nästa lediga helg. Istället for vi till IKEA idag. Ja, vi och alla andra, som det brukar vara en söndag. Men, om man är där när det öppnar (vilket inte är något problem om man har barn som vaknar klockan sex) så är det faktiskt varken trångt eller jobbigt. Så nu har det handlats lite grejer till J2s rum för en gång skull. Och till hallen. Jag känner mig ganska inspirerad att piffa till här resten av dagen, så att J2 sover middag (lite sent) och J1 kollar på Totoro, är helt okej. Jag har tagit några före-bilder och ska sätta igång piffandet för att sedan kunna ta lite efter-bilder. ar jag energi kvar hade det inte varit helt fel att ta rätt på allt skräp jag har på skrivbordet också... eftersom det var ett mål med jullovet, som inte uppfylldes.

Men först, kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar