tisdag 25 januari 2011

Tillsammanstid

När hade vi egentligen egen tillsammans-tid senast, bara jag och P? Jag misstänker att det var den där dagen i Las Palmas... Ah, ljuva minne! Sedan vi kom hem har P jobbat nästan hela tiden, och annars är ju ungarna alltid med (precis som det ska vara!). Igår fick vi en timme tillsammans som vuxna. Visserligen var vi på ett möte på J1s blivande skola, men ändå, hela vägen dit och hem (tio minuter sammanlagt) kunde vi prata obehindrat med varandra. Lyxigt!


Idag var det meningen att jag skulle gå på bio med Hanna. Men jag pallar inte. Filmen är 2,5 timmar lång och började först klockan 21, dessutom vill jag egentligen inte ens se den. Vad tänkte jag, liksom, jag som brukar sova klockan tio på vardagarna. Och helgerna. Så blir det när sovmorgon är detsamma som att vakna klockan sju och ligga och dra sig en timme. Inte som förr, precis. Jag har i alla fall tänkt bege mig in till stan och träffa Hanna klockan åtta, inte vet jag vad vi ska göra, en cheesecake hade suttit fint *haha*

2 kommentarer:

  1. Wow...vilken snygg bild av dig! (P skulle väl vara fin åxå om det inte var för minen..."Super Model Sexy Look" ;D) Härligt med lite ensam tid...om gubben-min skulle prata, dvs! LOL O, håller med; cheesecake skulle inte smaka helt fel!

    SvaraRadera
  2. Fin bild på er båda! (minus för P:s skägg möjligen ;) )

    SvaraRadera