söndag 2 januari 2011

Dags att röra på fläsket

Usch. I samma stund som jag skrev det där kom jag på att det bara är en vecka kvar tills jag ska börja jobba igen. Och så fick jag världens jobbångest. Åååååh, att det ska vara så här?!

Nu har jag i alla fall fått på barnen kläder och ska väl själv svida om så att vi kan gå iväg och hämta ut ett paket på Willys. Det tar emot, det ska jag erkänna, för vägarna skimrar så vackert av is, barnen vill bli dragna i pulka, och det är ändå en liten bit att gå... Men nåt ska man väl göra, så det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig i kragen.

Förresten fick jag ett jättefint badmintonrack av mina päron i julklapp. Precis vad jag önskade mig! Så det är verkligen dags att börja röra på fläsket, och det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar