onsdag 5 januari 2011

På lut

Men så trevligt att vakna upp även idag med migrän på lut. Efter att ha haft känningar både måndag och tisdag är frågan inte om det kommer ett jätteanfall snart, utan när. Hade det inte varit så problematiskt att ta hand om ungarna (P jobbar varje dag denna vecka - även helgen!) med migrän, skulle jag föredra att få ett rejält anfall snarast, för att få det överstökat. Men som sagt, vem ska då ta hand om ungarna.

Syrran och jag var och tränade crosstraining igår, och det var SKITjobbigt!!! (och kul!!!) Jag kunde knappt gå efteråt, fast jag bara gjorde det i 20 minuter. Idag känns det nada i benen, men dock i armarna. Jag stretchade benen rätt bra igår iofs för att slippa den värsta träningsvärken, men armarna tyckte jag inte att jag hade använt så mycket så dem struntade jag i. Så där fick jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar