fredag 31 december 2010

Jaja, jag gör väl det då....

....postar ett gott nytt år till er alla, på min blogg, fast jag egentligen inte tänkte göra det alls!

Jag har KÄMPAT för att bli klar med mina 365 foton, och ja, jag har postat nästan 90 kort i december. Det säger en del om hur jag "jobbar". 1) JÄTTEkul med ny utmaning! Det vill jag vara med på! 2) Fortfarande kul men inte så inspirerad. 3) Inte kul längre, men FAN om jag tänker ge upp! 4) Vägrar ge upp, får huvudvärk och sover dåligt av stressen att hinna, men här ska postas!!!! 5) Klar. Det var det.
Och vad vinner man, tänker ni? Inte ett smack, bara förnöjelsen att man klarat av en utmaning. Jag gjorde det inte helt galant, men jag gjorde det och NU tänker jag släppa det där och göra nåt heeeeelt annat ett par dagar. (Nämligen skriva ett grupparbete till min kurs..... Och då kan ni upprepa de första fyra stegen i "hur jag jobbar"...... *suck*)

I morgon är det nytt år och jag tänker göra lite roligare inlägg. En timme till dess, men jag säger gonatt nu.
Gott nytt år, God natt!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År, vännen!!! Mycket bra kämpat med utmaningen <3

    SvaraRadera