tisdag 4 januari 2011

Att verkligen röra på fläsket

Häromnatten kunde jag inte sova. Det kändes spattigt i benen och armarna och jag gick upp och ställde mig i hallen och joggade på stället i tio minuter innan det kändes lite bättre. När vi var iväg på resan var vi ute hela tiden och det var i varje fall någon liten promenad om dagarna, men sedan vi kom hem har det inte varit så mycket för att dra pulkor på ren is är faktiskt inte ett dugg tungt... Så idag ska jag och syrran träffas och crosstraina för första gången! Om 1,5 timme, faktiskt. Och då inser jag att jag saknar skor, sport-BH... ja, träningskläder överhuvudtaget. Intressant!

J1 är anmäld till Medborgarskolans dans (500 spänn billigare än Crazy Feet!). Hon ville inte fortsätta med balett utan ska nu prova på alla möjliga sorters dans. Det tycker jag verkar bra, så kan hon se vad hon tycker är roligt om hon vill fortsätta.

P ville vara snäll igår så när han var inne och skulle köpa ett spel till sig själv på Nova så köpte han Sims3 till mig...... Det var jättesnällt, men 400:- för ett spel...... som jag egentligen inte har tid att spela och som är mycket svårare med kontroll (PS3) än vid datorn.... Det hindrade mig dock inte från att spendera två timmar med spelet igårkväll och att känna sug efter mer. Trots att mitt barn blev omhändertaget av socialen redan efter en halvtimme.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar