fredag 21 januari 2011

Susan, var är du?

Jag hade trott att jag skulle få mysa lite med min familj idag. Men så fort jag kom hem så skulle min käre make hjälpa grannarna hämta en soffa i Malmö. Jag tror att vi båda trodde att det skulle gå ganska snabbt, men han har i denna stund varit borta tre timmar. Barnen och jag har fredagsmyst och tittat på Toy Story 3 för jag vet inte vilken gång i ordningen. Spelar liksom ingen roll att jag har sett den 15 gånger heller, jag börjar alltid tjuta på slutet för den är så sorglig. Men i alla fall. Barnen ligger i sängen och jaaaaaa NU kommer han! Tre timmar, alltså. Och nu ska han in till dem och dricka te, tydligen. Att våra grannar inte är från Sverige...? Ja, det märks väl va? De är jättetrevliga, jag bara önskar att P hade kunnat vara hemma en stund eftersom han ska jobba hela helgen.....
Utsikt på promenaden från Amadores till Puerto Rico.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar