torsdag 6 januari 2011

Jepp, det känns!

Det känns som en lättnad idag att jag har droppat kursen på Mah. Så mycket att jag till och med nästan, kanske, ser fram emot att jobba på måndag. Rätt schysst att få fritid, som jag egentligen haft hela tiden, ju... Knäppt.

Det känns också bra att bära ner julgrejerna i källaren. Och en hel del leksaker! Bort med det gamla så att det nya syns. Sen kan man ta fram det gamla igen om några månader. Dessutom tycker jag ju om att rensa, så det har blivit en kasse skräp med. Nice! (fast föresatsen om att rensa pysselskåpet och skrivbordet är ju inte direkt infriad än...)

Det känns däremot ingenting i benen efter crosstrainingen, vilket är underligt eftersom jag knappt kunde gå efteråt.... Men jag stretchade bra. Inte armarna, som jag nämnde, och i dem har jag lite träningsvärk faktiskt. Och det är ju faktiskt lite skönt, så man vet att man använt dem.

Fortsätta rensa, var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar