fredag 7 januari 2011

Oväntat besök, på med kaffet!

Jag hoppas att ungarna (mina barn, andras ungar) som sparkade sönder vår snögubbe igår så fort vi gått in, kommer tillbaka idag för att sparka sönder den jag och J1 byggde i förmiddags. Längst ner är nämligen en stor sten. Sparka på den, ni! *skrattar elakt*

Vi fick oväntat besök också när vi kom in. Rigge tittade förbi så det blev på med kaffet på direkten. Tur att vi ägnade större delen av gårdagen till att plocka upp och plocka undan, det var faktiskt riktigt presentabelt här, om jag får säga det själv.

Jag har inte kunnat få J2 att somna nu mitt på dagen, och om en timme tar vi bilen till Hanna och Morris för att lämna av lite leksaker som vi rensade ut igår. Så gött att ha någon att lämna sakerna hos så man slipper känna att de bara står och samlar damm. Jag ska under den timmen rensa ut lite kläder i J2s garderob igen. Känns som att det blir en liten påse kläder varje gång vi ses, och även det är toppen, för här ska det minsann inte bli några fler barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar