måndag 29 november 2010

Puh!


Sitter på tåget och hoppas att det ska köra i tid idag. Vi har varit ute i en stuga i skogen hela dagen och har varit bitvis väldigt kallt men konstant mycket trevligt. Bara åtta elever dök upp, de som inte kom får skylla sig själva. Åtta elever var ändå lagom många, vi grillade ute, åt inne, spelade alfapet och Uno, bakade lussekatter och mös framför eldstaden. Jag hade planerat att fotografera en del men som vanligt när elever ser kameran så vill de låna den och Det slutar med att jag kommer hem med 200 foton på samma tre personer... men vem är jag att säga nej, en del har aldrig hållt i en systemkamera förut, och alla ska få möjligheten att prova på och kanske skaffa ett nytt intresse.

Nu ska jag hur som helst hem och duscha för jag luktar som en vedklabbe hela jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar