söndag 28 november 2010

Snökul

Jag tänker hoppa över timmarna mellan 16-10 igår/idag eftersom de var de minst roliga timmarna på mycket mycket länge. Nej, nej, inga sjuka barn, inget alls med barnen faktiskt, men innehållet lämpar sig inte på en blogg helt enkelt. För de(n) som vet vad det handlar om kan jag bara tillägga att jag känner mig fruktansvärt olustig inombords och jag vet inte när den känslan kommer passera.

Istället direkt till klockan 10 då vi firade lite advent med att inte hitta några ljus till ljusstaken. Dock hittade vi lite glögg, pepparkaka och lussekatt, och sen på med kläderna hela familjen och bort till pulkabacken. P åkte tre gånger innan han var tvungen att gå hem och fixa sig inför jobbet. Jag och ungarna var kvar en timme innan vi gick hem. J2 lunchade på välling i sängen (snart dags å sluta med välling, och han brukar inte få det på dagen, men ibland får man göra undantag) och somnade så fort den var slut. J1 och jag har just käkat lunch och hon sitter nu med en Barbie-film och jag.... ja, jag jobbar på mina högskolegrejer. *hrm* Jo men det gör jag faktiskt! Ska nog koka lite kaffe också, så jag blir lite mer effektiv.

Paa jensyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar