fredag 26 november 2010

Det är helg, det är helg, det är helg!

Wehooo, det är helg! Det är nästan i samma kaliber som det där med åldern som jag skrev om igår; jag har glömt borde det och varje gång jag kommer på det så blir jag lika förvånad och glad. Gött!

I helgen ska jag inte göra mycket. Eller jo, vänta, det var ju det jag skulle. Ligger back med kursen på högskolan, och hemtentan kommer ut på måndag och då måste jag jobba som tusan för den måste vara klar när vi åker till Gran Canaria. Dessutom har 105 bilder kvar på min 365-utmaning, och tjena, jag måste ju i stort sett vara klar när vi åker, så det blir till att fotografera som en tok. Allt och inget kommer hamna på bild!

Någon balett lär det itne bli på söndag i alla fall, för vinterdäcken är inte på och det är SNÖ ute! Brr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar