lördag 13 november 2010

*gaaaaah!!!!*

Jag är så förbannat sugen på NÅT. Jag tror inte att jag är hungrig, inte egentligen. Det bara saknas nåt. Och jag tror inte att jag kommer vara nöjd om jag äter upp det lilla godis som finns hemma. Jag tror inte heller det hjälper med frukten. Eller maten, faktiskt. Usch, jag hatar den här känslan. Hoppas jag kan stå emot och inte äta upp allt jag kan hitta..... Popcorn kanske..?

Förresten. Sedan jag började tänka på vad jag stoppar i mig, första veckan i mars, har jag nu gått ner 20 kg. Jag lovade mig själv att när jag kom ner på tvåsiffrigt var det dags att börja motionera. Så. Upp till bevis. Jag var faktiskt och simmade med syrran i onsdags (och har fortfarande träningsvärk *haha*). Jag tänker motionera, men inte överdrivet mycket. En gång i veckan, nåt som är kul, behöver inte vara samma varje vecka bara jag gör nåt.

Okej, nytt mål då: När jag gått ner 10 kg till ska jag börja motionera två gånger i veckan. Det lär ju ta lite tid, så det är inget jag behöver börja svettas över redan ;-)

PS. Jag önskar mig ett badmintonrack i julklapp!

2 kommentarer:

  1. mmmm...popcorn är gott!
    O, heja dej, tjejen!! 20kg är JÄTTEDUKTIGT!!! Wow, va impad man blir :D

    SvaraRadera
  2. Duktigt! Är det någon som vill ge dig ett racket så har jag ett oanvänt och fortfarande inplastat över :)

    SvaraRadera