lördag 27 november 2010

Skillnaden mot förra året

När jag hatade snö förra året berodde det på att jag inte hade kläder efter väder. Och det hade jag inte för att jag var för stor för att komma i de jag hade/det inte kändes kul att lägga tusenlappar på att köpa nya. Så skillnaderna mot förra året är framförallt dessa tre:
1) jag kommer i mina kläder, alltså fryser jag inte, och jag kan röra mig hyfsat obehindrat
2) jag orkar röra mig mer, alltså har vi roligare när vi är ute, och vi kan åka pulka fler gånger innan man blir genomsvett
3) jag fryser inte och jag åker fler gånger, alltså är vi ute längre och får mer frisk luft
Detta är anledningen till att jag vill gå ner i vikt, och att jag kan köpa kläder som är snygga är egentligen bara en bonus.
Well done me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar