söndag 14 november 2010

Ja, jag blir irriterad!

"Kan jag jobba kväll i morgon också?"
"Ja, det är väl bättre?"
"Vad bra, då kan vi hitta på något på förmiddan i morgon!"
***Förmiddag, nästa dag.***
"Kan vi åka till IKEA och köpa en ram till min bild?"
"Näää, vi kan åka nästa vecka för då behöver vi inte tanka denna månaden."

Vad var det tänkt att vi skulle göra idag då? Menade du att vi gjorde något när du satt och spelade TV-spel?

Tur att jag tog mig i kragen och gick ut en timme utan barn, bara med kameran. Så mycket lättare det är att upptäcka saker om man inte har någon att ta hand om hela tiden. Jag vill ju faktiskt genomföra mitt 365-projekt, men jag ligger så långt efter att jag inte vet om det är möjligt.....

1 kommentar:

  1. Jag ligger åxå så långt efter i 365:an...så otroligt svårt att hitta motivation! Ser fram emot att se bild plus ram nästa vecka ;D

    SvaraRadera