måndag 8 november 2010

Hoppsan, det finns hopp!

Idag kom den. Den perfekta tjänsten som jag väntat på. Nu gäller det bara att brevet jag skrev var så grymt bra att de ringer mig innan jag går på lönesamtal med min chef om två veckor. Shiiiiiiiit vad jag vill ha! Det är i en fyra, i Dösjebro, ungefär en kvart (?) från Lund. Gimme, pliiiiiis!!

Man ska inte hoppas för mycket, för det man hoppas på för mycket har en tendens att inte slå in. Och när man hoppas mycket på saker som inte slår in, ja, då gör det ont i hjärteroten.

Men ni kan väl hålla en liten tumnagel för att jag kan få byta jobb snart?

[förresten tycker jag det är jätteläskigt att jag skulle ha 50+ besökare?! På en dag?! Vad är det för snubbar som plötsligt skulle läsa min blogg, bara sådär? Ja, som sagt, lite läbbigt när man har haft ungefär tio besökare i snitt per dag i 1,5 år och sen bara *BOOM!* Va e ni förena?]

3 kommentarer:

  1. Hela tummen i näven! And fingers crossed, too... :D (hoppas verkligen du får jobbet för min hand kommer börja göra ont snart ;D)

    SvaraRadera
  2. Jamen de har val insett att det ar en riktigt bra blog som vi andra? :-)/Sara

    SvaraRadera
  3. Jag håller självklart tummarna för att du får jobbet!

    SvaraRadera