onsdag 1 december 2010

Säg vad du vill...


...men att shoppa är både avslappnande och kul, om man har pengar.

Det har varit världens strul med min lön denna månaden, vilket gjort att de senaste dagarna varit onödigt stressiga. Bara för att kontot är tomt betyder inte det att man har mindre räkningar att betala.

Nu idag äntligen är det åter lite dineros på kontot och jag har kunnat köpa en kabinväska till J2, som han skulle fått i födelsedagspresent för de pengar han fick av farmor och farfar. Vi har letat men inte hittat någon din, men idag sprang jag på en med Händige Manny och då var det riktigt najs att bara kunna dra kortet... Ka-tjing!

P har vunnit biljetter till nån inspirationskväll och skickar dit mig och syrran. Tyvärr är jag grymt stressad eftersom jag inte är hemma än, inte är klädd och inte har ätit. Och ja, jag ska vara i stan om mindre än två timmar...

Mer om detta senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar