torsdag 4 februari 2010

*vink vink*

Oh, idag har jag gett min bloggadress till en kollega (*vinkvink* A om du läser ;-)). Jag som knappt gett min adress till någon överhuvudtaget. (därför är jag också lite förundrad över att jag har över tio besökare per dag!) (jag trodde det var mamma, pappa, syrran, mannen och nån kompis som tittade in, ungefär)

I alla fall. Då började jag fundera på vad jag egentligen skriver här, och haha! Jag skriver ju inget vettigt! Och det roliga var att när jag tittade in på Yvonnes blogg så hade hon just varit inne och läst på en tjej som heter Lottens blogg om bloggtyper, och där nämner hon "pyttipannabloggare". Det vill säga såna som jag, som inte skriver enbart om mode eller böcker eller scrap, utan blandar hej vilt. Vilket bra uttryck! Jag - en pyttipannabloggare. Man kanske borde byta namn på bloggen?

Hur som helst. Måste man kanske börja skärpa till sig nu när man har gett adressen till en människa? Alltså, man kanske måste börja tänka på att skriva intressanta saker? Sånt som inte bara rör mig utan som kanske andra kan tycka är av intresse också? Återigen dyker frågan då upp - vem skriver jag för? Och svaret är faktiskt samma som när jag började i maj förra året; jag skriver bara för mig själv. Om någon läser eller ej spelar faktiskt ingen roll, men sen är det så klart kul att få en kommentar då och då.

Slutsatsen blir att nej, jag tänker inte börja skriva intressanta saker! Och bara för att ytterliga spä på det konstaterandet tänker jag nu berätta att jag ska gå och plocka ut mina linser som snart är tre månader gamla och börjar kännas förbrukade. Ja. Månadslinser.

:-D

3 kommentarer:

  1. Klart vi läser, du skriver ju underhållande! Dessutom är det kul att se vad som händer er i storstan!! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Lotten är fantastiskt rolig. Hon skrev, om hon inte gör det fortfarande, fantastiskt roliga krönikor i Sydsvenskan förr om åren. Men med så många barn som de har så finns det nog gott om uppslag :)

    SvaraRadera
  3. Pyttipannabloggare är bland det bästa som finns. Så det så. Speciellt om man har inställingen att det faktiskt inte spelar någon roll ifall någon egentligen läser. Välkommen till pyttipannaklubben! :D

    SvaraRadera