torsdag 18 februari 2010

Så underligt

Jag har sagt det förr, Facebook är en underlig uppfinning egentligen.
Idag när jag loggade in såg jag att en av mina barndomsvänner är död. Ingen jag umgås med, ingen jag pratat med sedan vi var mycket yngre, men ändå. Plötsligt får man bara veta saker, utan att man egentligen har en aning om någonting. Jag hade förmodligen fått veta det snart ändå, gemensamma vänner har vi ju. Men ändå. Och när människor som är yngre än en själv går bort så känns det bara underligt.
...

2 kommentarer:

  1. fy vad obehagligt, att ett ställe på facebook kan vara där man får reda på sådant. Kram

    SvaraRadera
  2. kanske är det därför jag tänker på det så mycket. han var inloggad i tisdags och nu finns han inte. det är konstigt. mycket konstigt.
    *kram*

    SvaraRadera