tisdag 23 februari 2010

Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon till tjugo i åtta. Igår fick jag sovmorgon till sju. Kanske kan man bli utvilad under detta lovet? Så länge man inte sover för mycket och blir jättetrött för den sakens skull istället.

Givetvis har det snöat i natt igen. Sååååå tråkigt, det tar ju aldrig slut! Kanske får gå ut en sväng med kidsen sen,  men helst av allt vill jag åka till Erikshjälpen och köpa nåt. Haha! Jag vill köpa en lampa eller nåt, men den här månaden är ekonomin minst sagt ansträngd så jag vet inte om plånboken ens tillåter ett loppisfynd. Fast med det sagt kan jag ju tala om att jag var på stan igår med H och Kotte, och där blev det lite thai-lunch. Så lite har man råd med, tydligen....

I min 365-temalista finns ordet KÄNDIS med, och jag har funderat och funderat på den. Tänk om jag haft min kamera med mig ut på stan igår, då hade jag ju kunnat ta kort på Johan Wester från Hipp Hipp! när H presenterade oss för varandra. Eller på Cecilia Frode som tydligen gick förbi oss en stund senare. Fast henne kände jag inte alls igen så hade inte H sagt nåt hade jag ändå inte sett någon kändis. Ja, nu hade jag inte kameran med mig och jag får fortsätta fundera över ur jag ska lösa det temat.

1 kommentar:

  1. Jag undrar också hur jag ska lösa kändisbiten. Kanske kan man be någon kompis bli känd för något innan årets slut! Eller försöka bli kompis med en kändis... ;0)

    SvaraRadera