lördag 27 februari 2010

Lördagsgodis, nammnamm!

Jahopp, sitter här framför datorn och käkar godis... Det har inte blivit så mycket godis dator de senaste dagarna, vilket är rätt skönt om än lite stressande. Det är ju en hel del bloggar jag vill läsa och kommentera. Jag tror det blir bättre när jag börjar jobba igen. Hehe!

Vi har varit på stan en runda på förmiddan (det var väldigt lite folk - antingen var vi väldigt tidiga eller så var det helt enkelt.. tja.. lite folk) och införskaffat nämnda godis. Dessutom hittade vi två kuddar på rea på Lagarhaus till J1s rum. Alltid trevligt att fynda. Jag gick upp med J2 kvart i sex eftersom han vaknade redan kvart över fem, och sen när J1 kom upp vid lite över sex så satte vi igång att sortera till hennes rum. Vänta, stryk det där med vi, det var ju bara jag. Ovanligt.

Fortfarande återstår väldigt mycket, så det är väl bara att sätta igång igen. J1 tittar på Askungen för första gången i sitt liv, och J2, tja, han somnade för en halvtimme sedan.

Usch vad jag mår illa! Det kan väl inte vara de tio godisbitarna? Jag menar, jag har ätit mer än så de senaste dagarna.. (suck)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar