lördag 20 februari 2010

Mitt val

Igår var jag i valet och kvalet. Stanna uppe och titta på skidorna som började klockan tio, eller gå och lägga mig. Jag tycker jag tog ett klokt beslut när jag gick och la mig klockan nio. Dessutom var J2 vänlig nog att somna om idag när han vaknade vid tio i fem, det brukar ju annars inte höra till vanligheterna. Därför kände jag mig ganska utvilad klockan sex när J1 kom och ville ligga i vår säng ett tag. Medalj fick ju Sverige ändå, utan att jag behövde titta. Tydligen står och faller inte OS med mig. Skönt det, för jag tycker om att sova.

1 kommentar:

  1. Gick oxå och la mej tidigt igår, OS klarar sig så bra utan mej;)
    En fördel hos oss vad gäller vädret är att vi har tio mnus i snålblåsten;)
    Fast jag tror det är bättre än blask faktiskt, om inte annat så är ju snön lättare att gå i och skotta bort!

    Håll Dej inne idag om Du inte måste ut mer, fast jag förstår att barnen kanske mår bra av att vara ute, hoppas Ni får bra väder på sportlovet.

    Kram!

    SvaraRadera