måndag 21 december 2009

Pysslat


Innan idag hittade jag en blogg som var såå fin! Jag har sett denna tjejen i olika sammanhang i ett par år, och idag sprang jag alltså på hennes blogg. Nice!

Hon hade gjort en superfin gran som jag genast ville apa efter. Vill man pyssla dagtid blir det dock inte barnfritt, så J1 och jag gjorde en gran tillsammans som nu står på hennes rum. Visst, man ser tejpen och man ser häftklamrarna, men det är ju lite det som är charmen med att pyssla med barn, det blir härligt operfekt, eller snarare alldeles urperfekt! Orkar jag ska jag försöka mig på att göra en egen version nån dag...
(orginalet hittar ni HÄR)

3 kommentarer:

  1. Otroligt charmig! Och tack för din kommentar i min blogg. Jag kan dock inte ta åt mig äran för idén med granen, om man söker på nätet så hittar man flera beskrivningar, men jag är glad att jag kunde inspirera er till att göra denna!
    God jul!
    /A

    SvaraRadera
  2. Den blev jätte fin. Perfekt att göra om man har massa band liggande......och Det har man ;)
    kram sandra

    SvaraRadera
  3. Men det var ju inga band det var ju papper ...coolt./sandra

    SvaraRadera