fredag 25 december 2009

Dagen efter

Jaha, så var julafton över (undrar hur många bloggar som börjar så idag?) och det hänger lite baksmälla i luften. Ja, inte så att någon drack (utom Whiskeymannen, men han verkar vara i god form) men rent allmänt är vi alla lite trötta. Julklapparna ligger i drivor och det ska bli skönt att sortera in rätt saker i rätt rum så småningom, men som det är nu används de lite då och då och det är ju alltid trevligt.

Jag trodde att J1 skulle köra sin bortskämda stil igår, men hon var eld och lågor över allt hon fick och tackade så fint för allting - påslakan, nya vattenfärger, elgitarr eller my little pony-jättehäst - allt var "Åh, vad fint, TACK så mycket!". Underbart! Faktum var att klappöppningen igår, som kunde blivit hysterisk eftersom det var hysteriskt mycket grejer, flöt på fint och alla verkade gilla paketen. Det var så trevligt att se så jag själv inte tyckte det var nödvändigt att öppna mina egna paket. Men jag är nöjd med det jag fick, så tack ni som läser och som gav mig en klapp igår!

Nu kom syrran och det är dags att göra nåt annat en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar