tisdag 8 december 2009

Ensamt är bra

Kollegorna hade inte mat med sig idag så jag hade tänkt käka lunch all alone, tyvärr sket det sig då en specialpedagog på skolan tycker om att prata med mig så jag fick vara social en halvtimme. Men NU är jag själv igen, och det återstår en kvart innan eftermiddagslektionerna börjar. Fast visst ja, egentligen har jag planeringstid på tisdagseftermiddagar... Men det håller jag nästan aldrig på, vilket betyder att jag ändå har lika många lektioner som de som får mer betalt än mig... Knäppt av mig.

Hur som helst.

Ikväll ska jag och syrran gå på bio. ÄNTLIGEN är det dags för New Moon! Jag har lite Stephanie Meyer-frossa då jag också läser The Host under varenda ledig stund jag får. I like it a lot! Men, sorgligt nog, så varar inte heller den boken för evigt. Jag har mindre än 200 sidor kvar så samtidigt som jag vill veta hur den slutar så försöker jag dra ut på det så gott det går. Bra då med lite New Moon så att jag inte ligger på soffan och läser ikväll igen. Har för 17 inte kollat på TV på flera dar, känns det som (två iaf).

Slut på lunchen alldeles straxt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar