söndag 13 december 2009

Fetaste listan ever

Julmarknad? Nej tack. Jag orkar inte idag, jag vill vara hemma och få ordning! Frågan är var man ska börja, känns som att jag har fetaste listan att beta av. Det är väldigt skönt att P tog barnen och åkte iväg till Jakriborg själv. Jag känner dessutom inte att jag är nåt trevligt sällskap idag så jag kan lika gärna hålla mig borta från människor.

2do2day:
Hänga tvätt
Tvätta mer
Tömma diskmaskinen
Städa köket
Hänga julbelysning (nån gång ska den väl upp)
Dammsuga
Packa upp/packa om två lådor
Slänga sopor och annat skit som väntar på att slängas
Fixa de där tavlorna jag tänkt fixa en vecka nu (detta är en kul punkt så den kommer långt ner på priolistan)
Slå in paket
Scrappa klart saker som måste vara klara på fredag

Så vad väntar jag på? Latorz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar