lördag 6 juni 2009

Världens bästa blogginlägg!

De bästa blogginläggen - insiktsfulla, kluriga, helt enkelt fantastiska - skapar jag ett par minuter innan jag ska sova. Det är precis som alla jättelånga, roliga brev som jag skriver; de skrivs också precis innan jag somnar. Tyvärr är både blogginlägg och brev skrivna i huvudet, och när jag vaknar dagen efter har jag glömt hälften, och det jag kommer ihåg är inte i närheten av att vara så välformulerat som det var kvällen före. Visst är det typiskt, att C i USA aldrig får några långa, roliga brev, eller att mina, vaddå, två?, bloggläsare inte får läsa några djupa, välformulerade inlägg..?

2 kommentarer:

  1. Jag gillar och läsa dem! Och känner med dig, och igen mig, i den kroniska tröttheten. det går över, jag lovar!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Jag uppskattar bade dina mail och dina blogg inlagg! Kram/ cecilia

    SvaraRadera