tisdag 30 juni 2009

Som ett brev på posten.

Lite försenat, men det kommer till slut. Så fick jag då migrän till sist. Vad kan man vänta sig när det är så varmt så många dar på raken? Vi hade varit på slottet och tittat (vilken besvikelse) när jag plötsligt började förlora synen på ena ögat. En liten stund trodde jag att jag hade tittat in i solen utan brillor, men sedan insåg vad det var. Vi hann inte hem innan migränen bröt ut, annars brukar jag kunna avstyra det hela med alvedon och en halvtimmes vila. Nu sov jag istället 2.5 h och ändå har det inte gått över. Jag får lite dåligt samvete över att P tar hand om barnen själv, det är ju semester och då ska vi alla umgås, men samtidigt är han nog kapabel att sköta dem ensam en dag. Det bör han vara, hur ska det annars eventuellt gå till hösten..?!

2 kommentarer:

  1. Om han inte är det, så borde han bli:) Utmärkt tillfälle att öva! Du har väl varit själv med dem ett par timmar? (Ha, ha)

    Skämt åsido. Ju mer du vilar, ju fortare går det över så ni kan vara tillsammans igen. Själv gjorde jag av med min mha 2 tabletter Eezeneor. Jag är annars expert på att "stå ut"...

    Annars allt väl?

    SvaraRadera
  2. Nu hänger det regn oc åska i luften så jag hoppas på ett jättebrak som tar bort den sista enerverande skuggan av migrän som finns kvar bakom ögat... Jag kanske skulle inhandla eeze jag med. Du läste att det inte blir nåt tomteland och därför inget insjön? Annars hade jag kollat upp på kartan var det låg å allt... Sorry!
    Annars allt väl :-) dito, hoppas jag!

    SvaraRadera