tisdag 23 juni 2009

Tröstäter.


Här sitter jag på Knutpunkten och tröstäter daim. I förmiddags ringde telefonen igen och jag blev tillfrågad om jag ville komma på intervju den 26 eller 29. Visst, men vi åker på semester imorgon ju. Så då fick jag komma idag istället, och nu har jag som sagt varit där. Lite daim gör kanske susen, jag förstår inte vad det är med mig, förut kunde jag prata rätt så lugnt om ditten och datten men nu blir jag stressad och säger en massa dumheter. Jag kommer väl inte få tjänsten heller, men denna gången blir jag nog lite besviken.. Ahja, bara att vänta och se..

4 kommentarer:

  1. Nervositet! Ju mer man vill ha tjänsten, ju fler grodor hoppar ut. Tro mig, jag vet...

    SvaraRadera
  2. Hm, du sa inget om någon daim! Kul att du kan mobilblogga nu iaf :)

    SvaraRadera
  3. Therese,
    Vilket arligt och harligt bloginlagg :-) Har du funderat pa att doktorera?
    ~Sara

    SvaraRadera
  4. Doktorera?! i vaddå? :-D daimätande? Haha :-D (fast ärligt så har jag funderat på att göra nåt av mitt litteraturintresse.. men det stannar nog vid funderingar tills jag är en uttråkad och sliten lärare i 50-årsåldern ;-))

    SvaraRadera